Inicijativa roditelja traži neovisnu reviziju sadržaja, uključivanje roditelja u sve faze te da se radi u skladu sa stručnim standardom, moralnim normama i zdravim razumom.
"Tražimo da se jasno pokažu svi planovi i dokumenti i da se provede javna rasprava", kazao je Leonard Mesarić iz Inicijative, ustvrdivši da se ne može odgoj koristiti kao poligon za ideološke eksperimente.
Gradske vlasti prozvao je da imaju skrivene planove, a pritom odbijaju otvoreni dijalog.
Tvrdi da programi promoviraju sadržaje, poput edukacijskih radionica o muškoj menstruaciji i "raznim perverznim, oni to vole nazivati 'kinki' oblicima seksualnog ponašanja. A sve to žele postaviti kao predložak za školski sadržaj".
Grad i povjerenstvo po njegovim riječima žele "predriblati" roditelje poluinformacijama, manipulacijama, izmotavanjima.
"Nije mi jasno, ako su ti isti ljudi prije bili puni priče o različitim mišljenjima, o slobodama, o pluralizmu - kako to da se sada uspijevaju zavlačiti u svoje mračne, opskurne laboratorije i za sobom zatvarati vrata? I mi želimo vidjeti koji su to planovi", istaknuo je Mesarić.
Upitao je "kako je moguće da udruge i ljudi koji proklamiraju i guraju promiskuitet najizopačenije vrste i normalizaciju i onih najperverznijih oblika seksualnog ponašanja imaju pristup mjestima gdje se raspravlja o odgoju, obrazovanju i djeci".
Josipa Nemet rekla je da ima doktorat iz molekularne biologije te je "nisu iznenadili nestručnost i šarlatanstvo u pristupu odgoju, niti nepoznavanje razvojne biologije djeteta koje je uočila proučavajući riječki kurikul i priručnike".
Slične programe je vidjela u zapadnim zemljama gdje se provode već 20 godina, a riječ je, dodala je, "o takozvanoj sveobuhvatnoj seksualnoj edukaciji - ideološki obojenoj i znanstveno potpuno amaterskoj".
Rezultati tih eksperimenata, tvrdi, danas, pokazuju da je u Engleskoj zabilježen gotovo 50-rostruki porast spolne disforije kod djece. U Švedskoj je iznosio čak 1500 posto kod djevojaka u dobi od 13 do 17 godina.
"Nismo protiv zdravstvenog odgoja", rekla je i poručila je da žele škole koje uče empatiju, odgovornosti i poštovanju, ali bez ideološkog pritiska i bez ignoriranja obitelji kao primarnog odgojenog okvira.