„Navikli smo viđati filtrirane, zaglađene i temeljito obrađene fotografije na društvenim mrežama da više i ne preispitujemo, a čin objavljivanja bez manipulacije doživljava se gotovo kao hrabar ili barem osvježavajući. No, što bi se dogodilo kada bi proces obrade poput facetuninga preveli iz digitalnog u fizičko okruženje, bi li slika i dalje izgledala savršeno, picture perfect?”, stoji u najavi.

Autorica koristi robotiku da na ulje na platnu nanese "uljepšavajuće" i „zaglađenije” algoritamske korekcije koje inače u digitalnom svijetu prolaze neprimjetno, čime nastaju dvostruki portreti: na jednoj strani lice kakvo jest, a na drugoj verzija oblikovana algoritmom. U tom spoju i sukobu nastaje napetost između stvarnog i zamišljenog izgleda, između individualnosti i univerzalnog digitalnog standarda, ističe se.

U izvedbama iz serije Universal Beauty, Andrew koristi motive poznatih natjecateljica ljepote iz različitih zemalja, sugerirajući kako algoritamski "ideal ljepote" briše lokalne i kulturne razlike.

Spaja tradicionalne umjetničke medije i suvremene tehnologije, fotografije, ulja, algoritme i robotiku, a ranije se bavila i konceptualnim radovima u području "search engine art", umjetnosti koja propituje sustave internetskih pretraživača.

Umjetnica koja često kritički progovara o digitalnoj estetici i moći algoritama te propituje institucije moći kroz umjetničke geste, vizualne intervencije i kodiranje, izlagala je u galerijama i muzejima u SAD-u i Europi. Nedavno je Whitney Museum of American Art dodao dva njezina rada u svoju kolekciju.

Izložbu, koja se može razgledati do 19. listopada, organizira platforma Shpigl, koja se fokusira na istraživanje sjecišta klasične umjetnosti i novih tehnologija, u suradnji s konferencijom Game Changer.

Organizatori poručuju da je ta izložba prilika da publika iz prve ruke vidi kako digitalni i fizički svjetovi sudjeluju u oblikovanju naše percepcije i kako umjetnost može razotkriti odnose moći koje često ne primjećujemo.