
Puma korigira svoja očekivanja o prodaji i dobiti za tekuću godinu prema dolje zbog programa štednje i usporenog gospodarstva. Treći najveći svjetski proizvođač sportske opreme priznaje da će zarada prije poreza i kamata (EBIT) 2025. godine pasti do 28 posto na između 445 i 525 milijuna eura.
Program štednje najavljen u siječnju, kojim direktor Arne Freundt želi repozicionirati Adidasovog rivala, smanjio je EBIT za 75 milijuna eura. Ali čak i bez ovog posebnog učinka, operativni profit bi se smanjio.
Prodaja će se ove godine povećati za jedan do maksimalno pet posto, objašnjava iz Pume. U siječnju je Freundt predvidio snažniji porast prodaje od četiri posto iz 2024. i sve veći poslovni rezultat. Posebno je loše poslovanje u SAD-u i Kini, navodi se u priopćenju. Prodaja u tekućem prvom kvartalu stoga će biti ispod prošlogodišnje razine, piše n-tv.de.
Lani je poslovni rezultat Pume stagnirao, a neto dobit od 282 milijuna eura bila je ispod prošlogodišnje od 305 milijuna eura. Dividenda će se smanjiti za više od četvrtine na 61 cent s 82 centa po dionici.
Ako imate priču javite se na urednik@kodex.hr.