KODEX.hr

KODEX.hr

Hrvatska se predstavljala na sajmu kampiranja u Essenu

Foto: HINA/ Tatjana MIŠČANČUK

Otprilike 15 milijuna Nijemaca, prema računici ADAC-a, voli provesti godišnje odmore kampirajući, biti na otvorenom i samostalno otkrivati što nude zemlje koje posjećuju. S tim u vidu je Hrvatska turistička zajednica sudjelovala na sajmu u Essenu posvećenom upravo kampiranju. Naše predstavljanje je bilo jedinstveno i vrlo glasno.

Hrvatski zvončari pobrinuli su se za to da predstavljanje naše turističke na sajmu putovanja i kampiranja koji se ovih dana održava u Essenu ne prođe nezapaženo. Na sajmu na kojem se očekuje osamdesetak tisuća gostiju okupilo se oko 800 izlagača, a Hrvatska se priključila i kao zemlja partner.

"Dobro je da je Hrvatska zemlja partner na ovom sajmu s obzirom na činjenicu da je kamping otprilike 20 posto ukupnog turističkog prometa u Republici Hrvatskoj i s obzirom na činjenicu da preko 32 posto Nijemaca koji dolaze u Hrvatsku, a znamo da nam je Njemačka najvažnije emitivno tržište, zapravo boravi u kampovima", kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Tamo je bio i ministar turizma i sporta Tonči Glavina koji u razgovoru za Media servis ističe da je Hrvatska jedna od najtraženijih kamping destinacija u Europi.

"Po posljednjim istraživanjima ADAC-a čak 28 od 100 najtraženijih kampova u Europi nalazi se u Hrvatskoj, a čak 26 kampova u Hrvatskoj ima oznaku 'superplatz'. To su nam sve aduti kojima snažno izlazimo na ovo tržište. Podsjećamo goste da smo mi zemlja koja i dalje nudi izvanredan odnos cijene i kvalitete. U kampingu nama je smještajni kapacitet preko 50 posto otprilike u kategoriji 4, 5 zvjezdica."
Stoga ne čudi da je na sajmu upravo jedan hrvatski kamp smješten na otočiću kod Šibenika osvojio nagradu Svjetske kamping federacije (FICC) za održivo poslovanje. Generalni menadžer kampa Slobodan Bursać nije krio zadovoljstvo zbog prepoznatog truda te je za Media servis rekao:

"Posebnost nas je upravo što je sada moderno, a to je taj doticaj s prirodom. Otok Obonjan je poseban kamp. Znači, jedan otok, jedan kamp, jedan resort i toga u stvari u Europi nema i zato smo dobili tu prestižnu nagradu. Vidjeli su kako mi to radimo i zbog tog zadovoljstva su nam i dali nagradu."

Još nas nekoliko mjeseci dijeli od početka nove ljetne sezone i to vrijeme treba dobro iskoristiti kako bismo svim turistima jasno pokazali da u Hrvatskoj mogu dobiti dobar omjer cijene i kvalitete.

Ako imate priču javite se na urednik@kodex.hr.