
Nizozemski proizvođač piva Heineken preliminarno je u srijedu izvijestio o osjetno nižem prihodu u prvom kvartalu budući da je smanjen obujam prodaje prevagnuo nad podignutim cijenama.
U razdoblju od siječnja do ožujka prihod mu je iznosio 7,78 milijardi eura i bio je manji za 4,9 posto nego u istom razdoblju lani, pokazalo je poslovno izvješće.
Obujam prodaje organski je smanjen za 2,1 posto, uz slabije rezultate u Europi i u obje Amerike i skroman rast u azijsko-pacifičkoj regiji, Africi i na Bliskom istoku.
Najviše je pala prodaja u Europi, za 4,7 posto. U azijsko-pacifičkoj regiji uvećana je pak za 2,3 posto, pokazuje poslovno izvješće.
Cjenovni miks pokazuje pak povećanje za 4,1 posto u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine.
Uprava je potvrdila da u ovoj godini očekuje organski rast operativne dobiti u rasponu od četiri do osam posto.
"Na temelju naše trenutne procjene rizika i naše sposobnosti prilagodbe, Heineken potvrđuje ključne financijske pokazatelje iz naših smjernica za 2025., uključujući naša očekivanja o organskom rastu operativne dobiti (beia) u ovoj godini u rasponu od četiri do osam posto”, stoji u izvješću.
Ako imate priču javite se na urednik@kodex.hr.
Ključne riječi:
Podijelite
Povezane vijesti
Švicarski div Nestle izvijestio o padu prihoda i skromnom rastu prodaje
- 13 veljače
- 1 minuta